啟泰雜誌
 
首頁
啟泰新聞
啟泰雜誌
啟泰歌曲
啟泰照相館
啟泰放送局
啟泰點滴
啟泰檔案
啟泰連結
留言

 

壹週刊 第615期 2001/12/20
探熱針

《百萬富翁》收檔
陳啟泰賺千萬唔贖樓

2001年,《百萬富翁》無疑是香港電視史上神話,除了幫亞視打到無線兩番變陣,更令入行十一年、三十六歲的陳啟泰(Ken)起死回生兼財源滾滾來,單單拍一個電視廣告的酬勞,由半年前的二十萬,C升至最新接的皮鞋廣告的六十萬,縱然《百萬富翁》於本月底收檔,阿Ken憑《百》的帶挈已穩袋逾千萬的收入,更獲唱片公司簽約做歌星。

不過,豬籠入水的阿Ken,並未有打算贖回其兩度轉按負資產物業,且看千萬富翁如何精打細算。

15/12 錄影除夕夜的一集,觀眾完場時排隊與陳啟泰合照及取簽名。

16/12 最後錄影的一天,收工後阿Ken駕著從未曝光,價值約六萬的電單車離開廣播道先回家。

當晚七時,阿Ken還自掏荷包萬二蚊,筵開三圍,慰勉幕後。

推介買債券

《百萬富翁》將於本月底除夕夜播出最後一集,節目本身已於過去週六及週日完成所有錄影工作。當日阿Ken表現異常平靜,對於被指進賬千萬,他笑言只是大家俾面。

「我梗有計過自己賺幾多,不過唔會話你知,齯H成日話我賺好多只係俾面隉A其實呢段時間賺得最多只係八月同九月。

「點用蠵?當然儲起慢慢搣,我份人好保守,好驚忽然乜都冇,最慘而家將錢放鉬行又冇乜息,所以我會買藍籌同債券,買邊隻就要睇專家分析,總之我鼤z念係return(回報)要好過放鉬行,呢排藍籌都冇咁穩陣,買債券比較化算。」修讀經濟學亦曾任職銀行的阿Ken,當然有他的專業理論。

富翁拒贖樓

其實,阿Ken所持資產不多,除一輛二手Legacy B4房車及一架Suzuki GSX電單車外,便只有九六年以三百八十萬買入的觀塘功樂道寓所。不過,其物業現已淪為負資產,市值約二百二十萬,賬面損失約百六萬。

近年,阿Ken趁銀行減息,兩度將物業轉按,不過憑《百萬富翁》賺到笑的他,斬釘截鐵的表示並未有計劃贖回物業。「我唔會一筆過贖樓,因為根本冇用。家陣灡坏迭A將蠵放鉏h樓,蠵變鱄妣屭魽A唔可以再投資,我情願買債券好過,flexible(彈性)好多,如果灡坐W返七、八釐就會計劃贖樓喇。」

已經好滿足

對於節目行將結束,阿Ken表示並不擔心人氣不能保持下去。「冇唔捨得,因為我已經好滿足,係人都知唔係我做得好帶旺鱄虒`目,而係個節目帶旺個主持,呢個機會,唔係個個藝人可以有。

「人氣keep唔到都冇擔心,我一入行做主持就諗住儲夠錢就退休,當然我有渴望可以繼續上,但呢個節目已經幫我開鬫n多門,俾鬫n多洇琚A而家就算乜都冇哂都冇乜所謂。」

轉行做歌星

事實上,《百萬富翁》還替他達成多年心願--當歌星。上週三,更正式宣佈簽約佳音唱片,唱片公司還耗資四十萬在半島酒店舉行簽約記者會。

「做歌星我真係冇壓力,唔會抱有太大期望,我只會俾心機做好灟絳痋A我鍾意唱Jazz、唱Soul,但一定唔會唱『百萬富翁醒』囍悎M歌,我最想進軍國語歌市場。」

阿Ken的處男廣東EP將於來年三月推出,「效果」如何到時自有分曉,不過是次的兩年唱片合約亦為他帶來百萬的收入,財來真沒法擋。

阿Ken今年獲Cerruti贊助服裝四十萬,上週三(十二月十二日),他身上的服裝全部免費。

賺逾千萬.撼贏Do Do

總括《百萬富翁》及《一筆Out消》的收視戰,鄭裕玲最後在收視上大勝陳啟泰。不過,陳啟泰憑《百萬富翁》帶來的收益,足逾千萬之多,贏Do Do成條街咁遠。

陳啟泰   鄭裕玲
約2萬一集X156集
=315萬
節目薪酬 約2.5萬一集X108集
=270萬
樓盤廣告兩個40萬
皮鞋廣告60萬
電視廣告 惠康電視廣告100萬
樓盤廣告100萬
洗頭水6萬
啤酒7萬
平面廣告  
佳音唱片100萬 唱片合約  
皇室纖體5萬
雜誌祝捷會5萬
強積金20萬
Citybank30萬
模特兒比賽8萬
宴會司儀工作  

每場平均6萬X80場
=480萬
內地登台  
《綁架門口狗》 10萬 電影配音  
共1,083萬   共470萬

再賺六十萬

近日,《百萬富翁》收視雖然回落,但亦無損他於內地搵錢的機會。最新一輯「新威虎」皮鞋廣告,阿Ken只須開工兩日,便有六十萬酬金落袋,從前請阿Ken拍電視廣告只需二十萬,目前他的薪酬確是三級跳。

廣告故事講陳啟泰一人分飾兩角,當中一角要扮型仔,在東莞虎門大橋落order買鞋。

另一角色要扮鞋匠,趕工替阿Ken做鞋。

趕工完畢,跑步將鞋送至現場。

兩個陳啟泰在橋相遇,實質橋段有點「娘」及老套。

 

上一頁 | 首頁 | 向上 | 下一頁