啟泰雜誌
 
首頁
啟泰新聞
啟泰雜誌
啟泰歌曲
啟泰照相館
啟泰放送局
啟泰點滴
啟泰檔案
啟泰連結
留言

 

飲食男女 第190期 2001/09/18
Keep fit專題 (節錄)

明星地獄瘦身法大比併

娛樂圈最近有唔少明星都分別以地獄式的減肥餐單瘦身,搞到坊間人人爭相仿效。

為鷖狻呢幾套餐單有幾掂,同埋有冇副作用,我們今次就找來三位減肥真人來試試近期大熱的陳啟泰蔬菜湯、車婉婉的食肉減肥法和張柏芝的食菜餐單,試食一個禮拜。還有Q版DoDo來質疑每位藝人的減肥方法。

真人測試 陳啟泰金字塔式蔬菜湯

內容:每日只飲蔬菜湯。
煮法:將薯仔兩個、蔬菜半斤、魚肉或瘦肉三兩,加水同煲、走鹽。
分量:每日飲六至八碗,可連渣吃,少吃多餐。
運動:一個禮拜做3-4次gym。
菜單由來:陳啟泰揚言:「呢個餐單由我自己設計,不過太難食,呢個世界除鬻琣P我老婆之外,無人跟得到。只要跟得到,一定work,2至3個禮拜已經見效,而且包你唔肚餓,食一世都得。」話雖如此,但陳啟泰自己也停飲菜湯,因為「瘦過頭」喎!
瘦身結果:陳啟泰不願透露

減肥真人Youmie
職業:家庭主婦
身高:5呎1吋
磅數:116.5磅
腰圍:30吋半

第1回合 鬥難食

呢個回合我]會就餐單食物翵道及飽肚程度,要減肥真人俾分,佢]仲會講麰蚗\單點難食法。

菜湯餐單好飽肚

難食指數:**(以5粒*為最難食)
這個餐單是否難食則見仁見智,但被陳啟泰稱為「好難食,無人跟得到」的菜湯餐單,對於Youmie來說則輕而易舉,「我唔覺得太難食喎,可能我鍾意食薯仔同椰菜,肚餓就食,反而覺得薯仔食得太多好滯,有時會食唔晒添。我平時都唔係食咁多洁A如果係本來食好多翵k仔,突然間要淨飲湯可能就好難頂,不過我就一瓥ㄜ躟掛j。」

陳啟泰菜湯勝出!

DoDo姐:「陳啟泰,算你好彩,個菜湯咁難飲,難得Youmie唔嫌棄仲覺得飽肚,跟足一個禮拜。

「車小姐,你而家係減肥定係收買人命,食咁多肉蟈謇峞A搞到完全去唔到廁所不特止,連杜錦倫營養導師都話有問題,因為積晒欓r素鰣茖{度,搞到消化不良,我好懷疑你究竟係故意製造便秘定係減肥。

「柏芝你呢套餐單,走油走鹽冇厘味道,美欣食一個禮拜都話難頂,真係好懷疑你係咪真係食3個月咁耐,定係傳聞話你靠食去水丸減磅至真呀?」

第2回合 鬥難跟

呢個回合各減肥真人會就材料難唔難預備、運動難唔難跟這兩點俾分數。

日日做運動好麻煩

難跟指數:**(以5粒*為最難跟)
Youmie係家庭主婦,唔使返工,所以唔使帶住個暖壺四圍騰,但係出街點算?「出街前飲一碗,返屋企再飲,所以出街都唔敢去太耐。加上剛生完BB兩個月,帶佢出街已經夠多洬臐A仲點帶住壺湯?」
咁日日做運動呢?「好在我屋企有架健身單車,咁至可以一邊踩單車、一邊睇住BB同埋同隻狗狗玩鵅A一日踩足半個鐘謘C」

都係陳啟泰菜湯勝出!

DoDo大喝:「陳生,你以為個個都好似你咁,淨係星期六、日先至返工錄影,其他時間印印腳拍廣告謘H點可以出親街都咻穖湯飲6至8碗呀?

「車小姐,人]去唔到廁所,個肚谷住,仲點做運動呀?你以為孕婦運動班呀?

「仲有柏芝你,個烚菜餐冇躠雂で搹漯O,仲影響埋美欣日常交際活動,幾乎連朋友都冇埋。呢個回合以無咁麻煩的陳啟菜湯餐勝出。」

第3回合 鬥營養

減肥餐大忌係唔夠營養,減到手軟腳軟冇精神一定捱唔耐,所以我]搵鷩蝢i導師杜錦倫評估每個餐單的營養價值。

菜湯只可以間中食

營養指數:****(以5粒*為最高營養)
杜錦倫認為這個菜湯營養比其他兩個餐單均衡,一日計約有1千卡路里。但杜生建議此餐單只宜一個禮拜食一至兩日來清腸胃。
菜湯亦無必要走鹽,因人體需要鹽分,做完運動流汗之後,更加需要補充,加少少鹽更佳。

陳啟泰你最醒!

DoDo話:「陳啟泰,你個餐單營養都算均衡。不過車小姐,你個餐單就甯菑洁A高卡路里、仲非常唔健康,一礸瘜ㄜ灟飽A搞到個人乾爭爭,用幾多錢褻R護膚品都冇用。柏芝,點解你淨係食白烚菜,營養完全唔夠,仲要跑一個鐘頭步,暈鰴冇人彌o起你。咁唔健康,短期減到肥都唔靚,out!呢個回合都係陳啟泰贏。」

第4回合 鬥成效

經過咁多個回合之後,最關鍵當然係成效。我]立即睇鴾T位減肥真人響一禮拜之後有冇瘦到啦!

Youmie(瘦身後)
腰減1吋,體重不變
磅數:116.5磅
腰圍:29吋半

總結:

DoDo:「我對今次三個餐單真係非常失望,難食又無洐飽A營養唔夠,又減得唔多。Youmie每日飲陳啟泰的菜湯、踩半個鐘頭單車,體重郁都唔郁鵅A只係腰減到1吋。試食肉減肥的Emma不瘦反肥鷜S半,仲要扭肚痛之後腰才減得半吋。減得最多算係美欣,佢食烚菜餐單,瘦2磅半,但我睇係因為佢每日跑步返工鴷\效大過營養不良麰僱磍\單。

「鬗T個都咁差奰\單裡面,首先被Out出局麉Y張柏芝奰\單,既難食又唔夠營養,而車婉婉你奰\單只係塞滿條腸,無咩用處。最後留低麉Y你陳啟泰,你齔瘣鶺\營養總算均衡,但又減到腰,所以最後只有你可以留低。」

最後陳啟泰菜湯勝出!

*以上測試只屬個別例子,並不表示所有個案相同。

撰文:子 攝影:輝、強、DavidLai、俊、Alvin 鳴謝:營養導師杜錦倫

 

上一頁 | 首頁 | 向上 | 下一頁