啟泰雜誌
 
首頁
啟泰新聞
啟泰雜誌
啟泰歌曲
啟泰照相館
啟泰放送局
啟泰點滴
啟泰檔案
啟泰連結
留言

 

3周刊 2001/06/09

《百萬富翁》打到無線仆直
冷面笑匠陳啟泰跑出

亞視《百萬富翁》走勢凌厲,上周收視再升兩點,平均收視有 15 點,上周三最高收視更達 18 點(即 115 萬觀眾),是亞視近年難得的佳績,反而同時段播出的無線《全線大搜查》勁跌 3 點,平均收視只得 24 點,無線有見及此,進行救亡行動,據說與旅遊事務署合作搞《香港知多少》,力圖搶回高收視。另一邊廂的陳啟泰隨即成為亞視鎮台之寶,對於他創造佳績,他謙稱仍未算是成功的主持。

《百萬富翁》收視節節上升,無線上周同時段播出的《全線大搜查》雖然平均收視二十四點,但比《百萬富翁》只多出九點,不過已令無線急謀對策,據說與旅遊事務署合作搞《香港知多少》,力挽劣勢。

收視飆升錦上添花

陳啟泰欣聞此喜訊,仍謙虛地說:「其實收視幾多點在我謠褫N乜所謂,而家我已經好滿意,再升可以話係錦上添花,出街人同我講個節目好睇已經好開心。如果你係尊重 AC Nielsen 調查報告,兩台收視冇得比,但係點解《全線大搜查》竟然話怕《百萬富翁》而去加料,我覺得可能睇到出面回響。鷁L線做鼲搹h年,曾參加過好幾套劇,譬如《大鬧廣昌隆》、《再見亦是老婆》,呢虃@差唔多有四十點高收視,反應好到出街有很多人叫我劇中名,但係魒視拍《我和殭屍有個約會》,只得十三點收視,但係同樣都有咁好幮[眾反應俾到我,點解無線一個四十點劇集,會同亞視十三點劇集的回響咁相似呢?我唔敢話調查報告唔準確,不過令到我對呢個數字遊戲冇咁緊張。」

不贊成美女做布景板

一直外間有不少視評人對《百萬富翁》意見甚多,譬如能在節目中增添性感美女作活動布景板,相信可令節目吸引度大增,身為主持人的陳啟泰卻絕不認同,他說:「我]睇過好多個國家鵅m百萬富翁》,包括英國、非洲同印度,唔多唔少覺得每一個國家《百萬富翁》都應該有唔同觀眾口味,但係節目形式真係要遷就到有整體性鴽幭隉A我覺得就唔需要加性感美女。」

他續說:「我睇過幾個國家《百萬富翁》,都見唔到報紙所講性感美女做布景板,至於香港會唔會跟,我本人絕對100% 反對,因為早排鷁顝蟡~景,有幾個學生走埋薯P我講佢好鍾意睇《百萬富翁》,我諗而家可以吸納到呢一班觀眾,亦都可以教育到學生或者市民,如果真係加插呢牉言h,會令成個節目唔同晒。基本上呢個節目吸引觀眾洁A唔係花巧洁A因為冇明星、唔會玩糟質亦都冇競技,完全係用腦答問題,若然出問題質素好,出到問題灟茩茧狙蚾捘阞抭覺得似鵅A呢樣先係個節目最主要做洁C」

承認未夠稱職

陳啟泰開始當《百萬富翁》主持時,受到不少批評,說他不夠稱職兼拖延節目時間,他雖然有解釋過,但也承認自己做得不好。

「初初做也知自己唔合格,而家過一個月,算係差少少,希望緊快合格,可以繼續進步。其實氣氛可以搞得再好,我最深刻係英國版《百萬富翁》主持,佢係我所見咁多個主持裡面最出色的一個,氣氛營造得唔錯,『拋』你又唔知真定假,鷎A當時候會做或者講一囍n幽默洁A如果可以做到佢八成功力,我覺得自己已經成功。」

陳啟泰自覺《百萬富翁》為他帶挈不少,節目短短播出一個月內,他已被各大少媒體爭相邀約採訪,很多時也會圍繞《百萬富翁》或其他工作,很奇怪的是差不多每個訪問中,也會問及他在節目中是否刻意「拋窒」參賽者。

不可通水參賽者

陳啟泰說:「真係好多人問過我呢個問題,我亦答過好多次,我都唔知道真正答案,當然我本身識就例外,但係就算我識,但由於職責關係都唔可以通水。我問多幾次參賽者肯唔肯定答案,絕對唔係『拋』佢,只係我覺得參賽者要過幾關,咁辛苦先可以上到,唔好因為一時之快而錯失襴咻h虃金嚝鷛|,不過香港人係心急,所以有呢聲音係預左,但係我會堅持番節目本身嚜s作方向。」

一百萬係好多錢

雖然香港經濟市道低迷,但一百萬港幣可有不少用途,不過相比起英國及美國版的《百萬富翁》,以當地國家貨幣計算,似乎吸引力不大,念經濟系畢業的陳啟泰說:「其實有一百萬港幣都算好好,雖然英磅同美金一百萬同我]差好幾倍,但係我]香港只係有七百萬人,而美國有二億幾人,況且美版《百萬富翁》個版權可以賣去五十二個洲,我]香港嚗s告收益點都冇佢]咁多啦!」

「執二攤」星運更佳

早前有報道《百萬富翁》主持一職,本打算找外援雷宇揚擔任,輾轉下才決定由陳啟泰嶺腹A陳啟泰坦言亦有聽聞過這傳言,他說:「我都有聽過話本身係雷宇揚做《百萬富翁》主持,不過始終冇人證實過,但係我知公司有幾個選擇,直至今年二月公司已經同我講呢個節目係由我做。」 其實娛樂圈「執二攤」的情況會經常發生,還有不少藝人藉「執二攤」上位,星運更璀璨:

周潤發 李連杰 《臥虎藏龍》

章子怡 舒淇 《臥虎藏龍》

張曼玉 梅艷芳 《阮玲玉》

吳家麗 胡慧中 《梁祝》

金城武 吳奇隆 《墮落天使》

撰文》方希彤 攝影》鄧鴻欣 美術》Aggie

 

《百萬富翁》令陳啟泰知名度暴升,是他始料不及。

 

外表極 Cool,但陳啟泰真正性格卻是平易近人,深受傳媒歡迎。

 

陳啟泰畢業自加拿大大學經濟系,擁有良好的教育背景,學識豐富。

 

相信繼林建明之後,陳啟泰是亞視最成功的主持。

 

上一頁 | 首頁 | 向上 | 下一頁